CZWARTEK – 22.04.2021
- Wykonaj w ćwiczeniach polonistyczno – społecznych s.72
- Powtórz wiadomości o poznanych częściach mowy
4. Poćwicz pisownię wyrazów z „rz” po spółgłosce
5. Znajdź 10 wyrazów z rz po spółgłoskach i zapisz je w zeszycie.
6. Wykonaj w ćwiczeniach matematyczno – przyrodniczych stronę 37
7. 22 kwietnia obchodzimy Dzień Ziemi czyli święto naszej planety. Wykonajcie na poniedziałek 26.04.2021- plakat, który będzie przedstawiał jak dbać o Ziemię. Format, technika dowolna.
WTOREK – 20.04.2021
- Wykonaj w ćwiczeniach polonistyczno – społecznych stronę 68 i 69.
- Napisz w zeszycie sześć zdań o swoim przyjacielu lub przyjaciółce. Wybierz inną osobę niż poprzednio.
- Wykonaj ćwiczenia mtematyczno – przyrodnicze str.43
- Ćwicz mnożenie i dzielenie
https://www.matzoo.pl/klasa3/mnozenie-i-dzielenie-w-zakresie-100_14_230
CZWARTEK – 16.04.2021
- Wykonaj w ćwiczeniach polonistyczno – społecznych ćwiczenia ze stron 60 i 61
- Wykonaj w ćwiczeniach matematyczno – przyrodniczych ćwiczenia ze stron 40 i 41
- Napisz w zeszycie do matematyki i naucz się mnożenia przez 7 i 8
WTOREK – 12.04.2021
- Poćwiczcie odmianę czasownika przez osoby
2. Odmień przez liczby i osoby czasowniki: myśleć, iść, czytać
3. Przeczytaj komiks z podręcznika polonistyczno – społecznego ze str. 30,31
4. W zeszycie do j. polskiego odpowiedzcie na pytanie 1 i 2 ze str. 31
5. Wykonajcie ćwiczenia polonistyczno – społeczne str. 58-59
6. W „Liczę” wykonaj stronę 55
7. Napisz w zeszycie do matematyki i naucz się mnożenia przez 5 i 6
Czwartek – 08.03.2021
Stwórz plakat zatytułowany „Tatry – tajemnice świata zwierząt” na poniedziałek. Format i technika dowolna
Napisz w zeszycie cechy charakterystyczne krajobrazu górskiego. Zapisz nazwy zwierząt i roślin.
Ułóż zdania z wyrazami: góry, Tatry, góralka, maluje, rysują, podróżuje, próbują.
Wydrukuj lub przepisz przykłady do zeszytu i rozwiąż.
Wtorek – 30.03.2021
- Sprawdź czy potrafisz. Samodzielnie wykonaj w ćwiczeniach polonistyczno – społecznych stronę 52 i 53. Poproś, żeby sprawdził pracę rodzic.
2. Wykonaj kurczaczki z dłoni. Przygotuj kolorowy blok lub inny, nożyczki, mazaki i klej. Oglądaj filmik i jednocześnie pracuj. Gotowe kurczaczki weź w środę na lekcję.
3. Wykonaj karty pracy. Możesz wydrukować i uzupełnić lub przepisać działania do zeszytu.
Czwartek – 25.03.2021
Wykorzystaj wiedzę i notatki z lekcji dotyczącej opisu postaci i napisz samodzielnie w zeszycie opis swojego kolegi/koleżanki lub brata/siostry. Pamiętaj o wstępie, rozwinięciu i zakończeniu.
W „Liczę” wykonaj stronę 50,51,52,53
Miłej pracy 🙂
Wtorek – 23.03.2021
- Przypomnij sobie alfabet. Ułóż w kolejności alfabetycznej wyrazy: dom, sekretariat, buraki, zegarmistrz, księżyc, leżak, skóra
- Uczymy się opisywać osobę. Uzupełnij zdania. Przepisz zdania do zeszytu.
Mój kolega/ moja koleżanka nazywa się (jak?)………………………………………Znamy się (skąd?) ………………………………Ma (ile?)………………………………………lat. Najczęściej ubiera się (w co?) ………………………………………Gdy jesteśmy razem to ………………………………
3. Narysuj w zeszycie Marzannę, która symbolizuje zimę, która odeszła i napisz trzy zdania o tradycji topienia Marzanny w pierwszy dzień wiosny.
4. W „Piszę” wykonaj stronę 50, 51
5. Zaśpiewaj i zatańcz 🙂
Czwartek – 17.03.2021
- Proszę, żebyście nadal ćwiczyli mnożenie i dzielenie. Każdy musi znać tabliczkę mnożenie przez 2,3,4,5 (w zakresie 50)
https://www.matzoo.pl/klasa2/mnozenie-przez-5_9_38
https://www.matzoo.pl/klasa2/tabliczka-mnozenia-w-zakresie-30_9_101
https://www.matzoo.pl/klasa2/dzielenie-w-zakresie-25_10_27
2. Wydrukuj i wykonaj polecenie lub przerysuj grafy do zeszytu i oblicz.
3. Wykonaj ćwiczenia z „Liczę” ze stron 48, 49
4. Przeczytaj zdania. Wypisz w jednej rubryce wszystkie rzeczowniki, a w drugiej przymiotniki.
Asia ma ładną, różową spódnicę. Tomek i Wojtek lubią lody waniliowe i czekoladowe. Dziewczynka jest bardzo niegrzeczna i nie słucha taty. Kotek bawi się długim, kolorowym sznurkiem.
5. Wymyśl sześć przymiotników z „nie”. Ułóż z nimi zdania. Pamiętaj, że „nie” z przymiotnikami piszemy łącznie.
6. Poszukaj w książkach lub w internecie zdjęć krajobrazów waszej okolicy. Zastanów się czym się charakteryzuje. – Będziemy o tym rozmawiali na lekcji.
Poniedziałek – 15.03.2021
Dziś widzieliśmy się online. Praca domowa na dziś. Dokończ zadanie 1 i 2 str.30 w zeszycie z podręcznika matematyczno – przyrodniczego. Ćwiczenie 2 str. 22 – ćwiczenia matematyczno – przyrodnicze oraz wykonaj ćwiczenia ze str. 37 w ćwiczeniach polonistyczno -społecznych.
Wtorek – 16.03.2021
- Wykonajcie pracę plastyczną dowolną techniką na kartce z bloku o tamacie „Wiosenne kwiaty chronione”
2. W podręczniku matematyczno – przyrodniczym przyjrzyjcie się zadaniom ze str. 31. Wykonajcie ustnie zadanie 1, następnie w zeszycie zróbcie zadanie 2
3. Koniecznie poćwicz mnożenie i dzielenie.
https://www.matzoo.pl/klasa2/mnozenie-przez-3_9_36
https://www.matzoo.pl/klasa2/mnozenie-przez-4_9_37
https://www.matzoo.pl/klasa2/mnozenie-przez-5_9_38
https://www.matzoo.pl/klasa2/dzielenie-w-zakresie-25_10_27
4. Ćwiczenia polonistyczno – spoleczne
Wykonaj ćwiczenia ze strony 38 i 39
5. Zaśpiewaj piosenkę
Miłej pracy 🙂
Poniedziałek – 21.12.2020
Dziś widzieliśmy się online. Proszę abyście dokończyli ćwiczenie 2 s.43 oraz wypisali trudne wyrazy z ćwiczenia 2s.43 i 2 s.50 do „zeszytu trudnych słówek” . Pamiętajcie o ilustracji.
WTOREK – 22.12.2020r.
Dziś nasza ostatnia wspólna lekcja. Na początek zaśpiewajcie.
Sprawdź co już potrafisz. W ćwiczeniach polonistyczno – społecznych wykonaj ćwiczenia ze stron 52i 53.
Wejdź w link. Wykonaj zadania tekstowe. Jest ich dziesięć. W zeszycie do matematyki napisz numer zadania, działanie i odpowiedź.
https://www.matzoo.pl/klasa2/zadania-tekstowe-z-dodawania-i-odejmowania-w-zakresie-100_7_229
A na koniec zapraszam Was do wysłuchania opowieści na temat historii Bożego Narodzenia w wykonaniu moim oraz pozostałych nauczycieli z Naszej szkoły.
P.S. Przypominam, że do dzisiaj czekam na zdjęcia przygotowanych przez Was kartek świątecznych oraz łańcucha. Eksperyment z solą będziemy omawiać po feriach.
Jeszcze raz przesyłam Wam oraz Waszym Bliskim moc serdecznych życzeń z okazji świąt Bożego Narodzenia.
Do zobaczenia 18 stycznia 😉
PIĄTEK – 18.12.2020r.
Dziś na zajęciach online czytaliśmy tekst z podręcznika polonistyczno – społecznego ze stron 64 i 65. Omawialiśmy pytania zawarte pod tekstem.
W zeszycie do języka polskiego zapisaliśmy skojarzenia dotyczące świąt Bożego Narodzenia.
W zeszycie napisaliśmy czym jest instrukcja – opisem kolejnych czynności, które należy wykonać, by coś uruchomić lub stworzyć coś nowego. W ćwiczeniach PS 2 na s. 45 przygotowaliśmy instrukcję wykonania łańcucha. Następnie każdy wykonał łańcuch. Czekam na zdjęcia waszych łańcuchów do 22 grudnia. Wykonaliśmy ćwiczenia ze stron 44, 46, 47.
Rysowaliśmy grafy w zeszycie do matematyki. Obliczaliśmy, a Wy samodzielnie wypiszcie z grafów wszystkie działania.
Dzisiejsza praca domowa – ćwiczenia P.S. 2 s.46 oraz pięknie posprzątajcie swój pokój.
Środa – 16.12.2020r.
Jesteśmy po lekcji online. Dzisiaj rozmawialiśmy o życiu i twórczości H.CH. Andersena, o właściwym zapisywaniu tytułów oraz omawialiśmy baśń „Królowa śniegu”. Ćwiczyliśmy również dodawanie liczb oraz porównywaliśmy liczby.
Wykonaliśmy ćwiczenia polonistyczno – społeczne ze stron 28, 29, 30, 31, 32 i 33.
Samodzielnie wykonajcie ćwiczenie 3s. 31, 2 s.32, 4s.33
Na piątek przygotuj papier kolorowy lub blok z kolorowymi kartkami (minimum 5 kolorów), klej, nożyczki.
Czwartek – 17.12.2020r.
Ćwiczenia polonistyczno – społeczne
Wykonaj ćwiczenie 2 s. 34 oraz 3 s. 35. oraz ćwiczenia ze stron 48 i 49
Wykonaj kartę pracy lub przepisz działanie i odpowiedź do zeszytu.
Poniedziałek 14.12.2020r.
Dzisiaj odbyła się lekcja online na Teamsach. Przypominam, że samodzielnie musicie wykonać z ćwiczeń polonistyczno -społecznych ćw. 4 s. 39, 3s.41,
Do piątku : przepisz ułożone w zeszycie życzenia na kartkę świąteczną, zaadresuj kopertę i wyślij list na poczcie.
Do zeszytu z matematyki przepisz treść zadania. Wykonaj obliczenie i napisz odpowiedź
Aneta i Wojtek robią listę świątecznych dań. Na początku wpisali 18 potraw. Potem wujek wykreślił jedną, bo jej nie lubi. Aneta dopisała za to kompot z suszu i barszcz. Wtedy Wojtek przypomniał sobie o rybach i dopisał 5 potraw, jednak Aneta dwie z nich wykreśliła. Potem przyszła mama i dopisała jedną, następnie tata dopisał dwie i na koniec babcia zadeklarowała, że zrobi trzy potrawy oraz upiecze dwa ciasta.
Ile potraw będzie na stole wigilijnym?
WTOREK – 15.12.2020r.
Wysłuchaj baśń „Królowa śniegu”
Dowiem się kim był i co robił Hans Christan Andersen – napiszę w zeszycie na jego temat krótką informację ok 3 zdań.
Następnie przeczytaj fragmenty baśni z podręcznika polonistyczno -społecznego ze s. 56 – 59
Spróbuj ustnie odpowiedzieć na pytania zawarte pod tekstem na stronach 56,57, 58,59
W lekturniku zapisz tytuł baśni i autora oraz wykonaj ilustrację do baśni.
Wykonaj kartę pracy. Przykłady możesz przepisać do zeszytu.
Piątek – 11.12.2020r.
Widzieliśmy się online. Dla tych, którzy mieli problem z internetem umieszczam materiały z dzisiejszej lekcji.
Podręcznik polonistyczno – społeczny
Przeczytaj tekst ze strony 60-61
Odpowiedz ustnie na pytania pod tekstem.
Wykonaj ćwiczenia ze s. 36-37 (bez ćwiczenia 3)
Przeczytaj tekst ze strony 62-63
Odpowiedz ustnie na pytania pod tekstem.
Podręcznik polonistyczno – społeczny s. 66-67
Przeczytaj życzenia i wybierz te, które podobają ci się najbardziej.
Napisz czego zazwyczaj życzą sobie ludzie na święta.
W zeszycie do języka polskiego zapisz:
Nadawca – osoba, która wysyła list
Odbiorca (adresat) – osoba, która otrzymuje list
Nagłówek – zwrot do adresata zapisany nad tekstem listu. Wszystkie wyrazy, z których składa się ten zwrot piszemy wielką literą
Droga Babciu, Ciociu!
Drodzy Rodzice!
Kochany Wujku!
Kochany Święty Mikołaju!
Szanowny Panie!
Najukochańsza Mamo!
Wykonaj ćwiczenie PS 1,2,3 s.38-39 oraz 1 i 2 s. 40
ŚRODA – 09.12.2020
Widzieliśmy się online. Dla tych, którzy mieli problem z internetem umieszczam materiały z dzisiejszej lekcji.
Wykonam zadania z podręcznika matematyczno -przyrodniczego ze s.63
Ćwiczenia polonistyczno -społeczne s.16-17
Wyrazy z ćwiczenia 3 przepiszę do zeszytu trudnych słówek i zapamiętam ich pisownię
Ćwiczenia matematyczno -przyrodnicze s. 62 i 63
CZWARTEK – 10.12.2020r.
Podręcznik Polonistyczno – Społeczny
Przeczytaj s. 52-54
Ustnie odpowiedz na pytania 1, 4, 5, 6 s.54
Ćwiczenia polonistyczno -społeczne
Wykonaj ćwiczenia ze s. 18 i 19
Wykonaj kartę pracy. Możesz ją wydrukować lub przykłady przepisać do zeszytu.
Na piątek przygotuj kopertę i kartkę pocztową (najlepiej o tematyce bożonarodzeniowej)
PONIEDZIAŁEK – 07.12.2020r.
Dziś widzieliśmy się na zajęciach online.
W zeszycie do matematyki wykonaj z podręcznika MP zadanie 1,2,3 s. 62
„Piszę” s. 24 i 25
Na środę wytnij z kolorowego bloku (ewentualnie białego):
kwadrat o boku 15 cm,
prostokąt o bokach 15cm, 8cm
koło o średnicy 15 cm
Miej figury przy sobie na lekcji online
Piątek – 04.12.2020r.
Przesyłam materiał z zajęć online.
Zapisz w zeszycie do języka polskiego nazwę ważnych dni.
Barbórka – 4 grudnia -święto górników
Mikołajki – 6 grudnia
Zapamiętaj! Nazwy świąt piszemy wielką literą.
Omówiliśmy kartę pracy dotyczącą opisu Buby i Kuby, którą zadałam w czwartek (kto jeszcze nie zrobił proszę o niezwłoczne wykonanie).
Podręcznik matematyczno – przyrodniczy
W zeszycie do matematyki wykonaj zadanie 2 i 4 s.61. Ustnie 1 i 3 s.61
Wykonaj ćwiczenia matematyczno -przyrodnicze ze s.61
Środa – 02.12.2020r.
Dzisiaj łączyliśmy się online, ale niektórzy mieli problem z internetem, dlatego umieszczam materiał z dzisiejszych zajęć.
Napisz w lekturniku tytuł i autora lektury „Bon czy ton – savoir-vivre dla dzieci” Grzegorz Kasdepka. Wykonaj ilustrację do lektury.
W zeszycie do języka polskiego zapisz i zapamiętaj:
Savoir-vivre to właściwe zachowanie w określonych miejscach i sytuacjach. Dobre maniery to podstawa, które świadczą o naszym wychowaniu i kulturze osobistej.
Zrób w zeszycie mapę myśli, z czym kojarzy ci się savoir-vivre (na lekcji ustaliliśmy: dobre maniery, kultura osobista, właściwe zachowanie, ogłada towarzyska, grzeczność)
W zeszycie ułóż w kolejności alfabetycznej wyrazy:
Kultura, grzeczność, wychowanie, ogłada, maniery, zachowanie, zasady, normy, etykieta
Wykonaj kartę pracy:
Otwórz podręcznik matematyczno – przyrodniczy na s. 58
Na podstawie mapy w ćwiczeniu 2 uzupełnij zdania:
Sól kamienna wydobywana jest :
Kopalnie można zwiedzić w :
Obejrzyj film:
Wymień i zapisz w zeszycie, jaką znasz sól.
Ustal właściwości soli.
Sól spożywcza
Zapach: bez zapachu
Smak: słony
Kolor: biały
Rozpuszczalność w wodzie: rozpuszcza się
Postać: sypka
Wykonaj ćwiczenie 1i 2s. 60(ćwiczenia MP)
Wejdź na stronę kopalni soli w Wieliczce. Obejrzyj zdjęcia. Opowiedz o niej.
Czwartek – 03.12.2020
Wykonaj kartę pracy dotyczącą bohaterów lektury. Można wydrukować i uzupełnić, następnie wkleić do lekturnika lub przepisać do lekturnika (wskazane)
Przeprowadźcie doświadczenie, które opisane zostało w podręczniku MP na s. 60, wnioski zapisujcie w ćwiczeniach MP ćw. 3 s.60
Przepisz działania do zeszytu od matematyki i oblicz.
Miłego dnia:)
Wtorek – 01.12.2020
W zeszycie do matematyki napisz dzisiejszą datę na trzy poznane przez Was sposoby.
Napiszcie w zeszycie do języka polskiego odpowiedzi na poniższe pytania:
Jakie programy telewizyjne oglądasz?
W jakie gry komputerowe grasz?
Jakie filmy oglądasz w internecie?
Ile czasu dziennie (poza zdalnymi lekcjami) spędzasz przed komputerem (tabletem, smartfonem)?
W „Liczę” wykonaj ćwiczenia ze s.42
W „Piszę” wykonaj ćwiczenia ze s. 22
W środę omawiamy lekturę „Bon czy ton. Savoir-vivre dla dzieci” Grzegorz Kasdepka. Proszę o to byście mieli przy sobie lekturę i lekturnik 🙂
Poniedziałek – 30.11.2020r.
Po spotkaniu online samodzielnie dokończcie z ćwiczeń polonistyczno – społecznych ćwiczenie 3s.15
ćwiczenia matematyczno – przyrodnicze dokończ ćwiczenia ze stron 58-59
Proszę, abyście w środę mieli na zajęciach sól kuchenną.
Zachęcam do udziału w konkursie na najładniejszą kartkę świąteczną. Szczegóły na mobidzienniku.
Piątek – 27.11.2020r.
Widzieliśmy się dziś online. Proszę, abyście po skończonych lekcjach odpowiedzieli w zeszycie pełnym zdaniem na pytania z ćwiczenia 1 ze s. 12 oraz ułożyli po dwa wyrazy na każdą literę tworzącą zwrot „czarny skarb ziemi”
Miłego weekendu.
W środę 02 grudnia omawiamy lekturę „Bon czy ton. Savoir-vivre dla dzieci.”
Środa – 25.11.2020r.
Dzisiaj odbyła się lekcja online na Teamsach. Przypominam, że samodzielnie musicie wykonać z ćwiczeń polonistyczno -społecznych ćw. 2 s. 10 oraz dokończyć ćw. 4 s. 11
Czwartek 26.11.2020r.
Dzisiaj pracujecie samodzielnie
Sprawdźcie co już potraficie. W tym celu wykonajcie ćwiczenia ze s. 40-41 „Liczę”
Poruszajcie się trochę. W tym celu poćwiczcie wspólnie z Lenką.
„Piszę” strona 19 i 20. Wyrazy, które znajdziecie w ćwiczeniach z trudnościami ortograficznymi zapiszcie w „zeszycie trudnych słówek”. Zapamiętajcie pisownię.
Niedługo święta. Chciałabym, żebyśmy przypomnieli sobie słowa pastorałki „Bosy pastuszek”. Będziemy śpiewali ją wspólnie.
Poniedziałek – 23.11.2020r.
Dzisiaj odbyła się lekcja online na Teamsach. Wszyscy byliście obecni, dlatego umieszczam jedynie pracę domową.
Ćwiczenia Polonistyczno – Społeczne ćw. 2 s.6, ćw. 5 s.7
„Liczę” s. 31
Wtorek – 24.11.2020r.
Wykonaj w ćwiczeniach „Liczę” s. 32, 33, 34
Obejrzyjcie bajkę o latawcu 🙂
A teraz zobaczcie, jak wykonać prosty latawiec.
Spróbujcie skonstruować swój własny latawiec – praca dla chętnych 🙂
Ćwiczenia Polonistyczno – Społeczne
1 , 2, 3, 4 s. 8-9
Poćwicz
ŚRODA – 18.11.2020r.
Kochani dzisiaj spotkaliśmy się online na Teamsach. Wszyscy byliście obecni i wiecie co należy wykonać samodzielnie. Przypominam, że jutro czekam na recytację waszych wierszy 🙂
CZWARTEK – 20.11.2020r.
Witajcie. Dzisiaj będziecie pracować sami. Bardzo proszę przypomnijmy sobie poznane reguły ortograficzne pisowni rz.
Oto pierwsza reguła: Rz piszemy gdy wymienia się w r
Obejrzyjcie film. Uważnie słuchajcie i starajcie się wykonywać zadanie wspólnie z autorem filmu. Wypiszcie w zeszycie do języka polskiego minimum 10 zawodów, o których mowa w filmie.
W karcie pracy macie wierszyk, w którym należy uzupełnić wyrazy dwuznakiem rz. Uwaga nie drukujcie, ani nie przepisujcie karty pracy. Wszystkie uzupełnione wyrazy z wiersza przepisujemy do zeszytu trudnych słówek. Następnie wybieramy pięć wyrazów i układamy z nimi w tym samym zeszycie pięć zdań. Zapamiętujemy pisownię.
Zatańczcie
Poćwiczcie dodawanie i odejmowanie. Zauważcie, że działania stają się coraz trudniejsze. Liczcie dowolnym sposobem, ale zawsze samodzielnie, bez kalkulatora. Starajcie się liczyć w pamięci, kto ma trudności może skorzystać z liczydeł.
Kartę pracy można wydrukować i uzupełnić lub działania przepisać do zeszytu.
Wydrukujcie lub przerysujcie na kartkę. Uzupełnijcie. Miejcie kalendarz przy sobie na lekcji online w piątek.
Na poniedziałek wykonacie witraż, ten który zaczęliśmy w szkole z bibuły 🙂 Proszę o zdjęcia.
Miłego dnia 🙂 🙂 🙂
Poniedziałek – 16.11.2020r.
Dzisiaj odbyła się lekcja online na Teamsach. Wszyscy byliście obecni, dlatego umieszczam jedynie pracę domową.
Ćwiczenia polonistyczno – społeczne – dokończ ćwiczenie 3 strona 75
Narysuję na kartce z bloku miasteczko, w którym żyją Rupaki.
Nauczę się na pamięć kolorowych fragmentów wiersza „O Rupakach ” ze s. 42, 43
WTOREK – 17.11.2020r.
Ćwiczenia Polonistyczno – Społeczne:
Wykonam ćwiczenie 1 s. 74 wraz z kropkami (Nie ucz się na pamięć wiersza! Przeczytaj jedno zdanie z wiersza dwa razy, zakryj kartką wiersz i napisz zdanie z pamięci. I tak z każdym zdaniem)
Wykonam ćwiczenie 2 s. 75
Wejdźcie na stronę i poćwiczcie odczytywanie temperatury.
https://www.matzoo.pl/klasa2/jaka-jest-temperatura_63_415
Wykonajcie kartę pracy. Można wydrukować i uzupełnić lub napisać w zeszycie.
Zaśpiewajcie piosenkę
Kto nie obejrzał filmu można to zrobić teraz.
W zeszycie do matematyki napiszę dużymi literami hasło:
ZĘBY ZDROWE MAM, BO O NIE DBAM
oraz trzy najważniejsze rady, by mieć zdrowe zęby:
By mieć zdrowe zęby należy:
- Myć dokładnie zęby rano i wieczorem, a najlepiej po każdym posiłku
- Regularnie odwiedzać stomatologa
- Ograniczyć spożywanie cukru i słodkich napojów
Można narysować także piękne i zdrowe zęby 🙂
Do zobaczenia i usłyszenia online w środę o godzinie 8.20 🙂
Piątek – 13.11.2020r
Dzisiaj odbyła się lekcja online na Teamsach. Dla osób, które nie mogły uczestniczyć w zajęciach przesyłam zadania do zrobienia.
Zapoznaj się z zasadami zachowania na Teamsach
Podręcznik Polonistyczno – Społeczny:
Ze strony 87 – Przepiszę na zielono do zeszytu edukacji polonistycznej wraz z przykładami dwie pierwsze zasady pisowni rz.
Z trzeciej regułki, że niektóre wyrazy należy zapamiętać wyrazy wraz z obrazkiem przepisać do zeszytu „trudnych słówek”
Ćwiczenia Polonistyczno – Społeczne:
Wykonam ćwiczenia ze stron 72,73
Podręcznik Matematyczno – Przyrodniczy:
Wykonaj w zeszycie zadanie 1 i 4 s. 56
Ćwiczenia Matematyczno – Przyrodnicze: s. 56,57
Potańczę w rytm melodii. Nauczę się kroków.
PONIEDZIAŁEK – 09.11.2020r.
Podręcznik Matematyczno – Przyrodniczy:
Wykonam w zeszycie od matematyki zadanie 2,3,4,5 s.50, 1,2,3 s. 51
Podręcznik Polonistyczno Społeczny:
Wykonam w zeszycie zadanie 4,5,6 s. 39 (w zad 6 zamiast opowiedzieć narysuję)
„Liczę” wykonam ćwiczenia ze s. 24
„Karty muzyczne” 1,2 s.4, 1,2 s. 5
WTOREK – 10.11.2020r.
Podręcznik Matematyczno – Przyrodniczy:
Wykonam 1, 2 s. 54 (w zad. 2 zamiast powiedz to napisz)
Podręcznik Polonistyczno – Społeczny:
Ustnie odpowiem na pytanie 1, 2 s. 40.
Wykonam w zeszycie 3 s. 42 (ok 5 zdań)
Ćwiczenia Matematyczno – Przyrodnicze: s. 54
„Liczę” wykonam ćwiczenia ze s. 26
Szkoła kolejny raz bierze udział w akcji „Szkoła do hymnu”. W związku z tym bardzo proszę, aby chętni uczniowie o godz.11:11 odśpiewali Hymn państwowy – można skorzystać z dowolnego linku na You Tube np.
CZWARTEK – 12.11.2020 r.
Podręcznik Matematyczno – Przyrodniczy:
Przeczytam, przeanalizuję, wykonam zadania 1,2,3,4 s. 55
Ćwiczenia Matematyczno – Przyrodnicze:
Wykonam ćwiczenia ze strony 55
Ćwiczenia Polonistyczno – Społeczne
Wykonam ćwiczenia ze s. 70, 71
„Liczę” s. 27