23-03-2021
Temat: Edytor tekstowy.
Materiały do lekcji udostępniłem na Teams-ach.
16-03-2021
Temat: Edytor tekstowy.
Materiały do lekcji udostępniłem na Teams-ach.
2,9-03-2021
Temat: Lekcje on-line na Teams-ach.
16-02-2021
Temat: Zamieszczanie obrazów na stronie internetowej.
Materiały do lekcji udostępniłem na Teams-ach.
9-02-2021
Temat: Struktura strony internetowej w języku HTML
Materiały do lekcji udostępniłem na Teams-ach.
2-02-2021
Temat: Wprowadzenie do języka HTML.
Materiały do lekcji udostępniłem na Teams-ach.
26-01-2021
Temat: Funkcja jeżeli w Exelu.
Materiały do lekcji udostępniłem na Teams-ach.
19-01-2021
Temat: Excel – zastosowanie funkcji logicznych.
- Zapraszam na lekcję on-line na klasowych Teams-ach.
- Materiały zadaniowe udostępniłem w aplikacji Teams w zakładce „zadania”.
15-12-2020
Temat: Excel -obliczenia praktyczne.
- Zapraszam na lekcję on-line na klasowych Teams-ach.
- Materiały do lekcji udostępniłem na Teams-ach.
- Przedstawienie ocen proponowanych na koniec Isemestru roku szkolnego 2020/2021.
8-12-2020
Temat: Funkcja „jeżeli” w arkuszu kalkulacyjnym.
- Zapraszam na lekcję on-line na klasowych Teams-ach.
- Podczas lekcji rozwiązujemy zadania udostępnione przez nauczyciela na klasowych Teamsach.
1-12-2020
Temat: Przedstawianie danych w arkuszu kalkulayjnym.
- Zapraszam na lekcję on-line na klasowych Teams-ach.
- Pracujemy z plikami udostępnionymi na Ms Teams.
- Opracuje raport zawierający opis z pliku „artykuł 1 i artykuł nr 2”. W artykule zamieść dane z tabeli, wykonaj niezbędne wykresy i dołącz je doo tabeli.
24-11-2020
Temat: Obliczenia procentowe w Ms Excel.
- Zapraszam na lekcję on-line na klasowych Teams-ach.
- Praca z plikiem udostępnionym w Ms Teams:
17-11-2020
Temat: Projektowanie w Sratch.
- Zapraszam na lekcję on-line na klasowych Teams-ach.
- Podczas lekcji wykonamy poniższe projekty w programie Scratch.
- Projekt nr 1
4. Projekt nr 2
5. Projekt nr 3
10-11-2020
Temat: Koniunkcja na przykładzie okna logowania.
- Zapraszam na lekcję on-line na klasowych Teams-ach.
- Prawo koniunkcji:
2. Przykład 1
3. Przykład 2
03-11-2020
Temat: Algorytm obliczający pole figur płaskich.
- Podczas lekcji on – line utworzymy program obliczający pole trójkąta. Przypomnimy;
– tworzenie zmiennych
– zapisywanie zmiennych w pamięci podręcznej komputera
– wstawianie skryptów wykonujących obliczenia arytmetyczne
2. Wykonaj samodzielnie skrypt obliczający pole trapezu. Zdefiniuj zmienne: podstawa dolna, podstawa górna, wysokość trapezu. Zastosuj wzór na pole trapezu.
3. Do ćwiczeń wykorzystaj program znajdujący w poniższym linku
https://scratch.mit.edu/